Kaat op weg naar Santiago - Reisverslagen van Karin van der Meijde - WaarBenJij.nu Kaat op weg naar Santiago - Reisverslagen van Karin van der Meijde - WaarBenJij.nu
Kaat op weg naar Santiago

Ik zal af en toe, of misschien ook dagelijks verslag doen van mijn reis. Maar het kan ook zijn dat je (een tijdje) niets van me hoort omdat er ergens geen internet is of omdat ik simpelweg geen zin heb om verslag te doen.
Tot later!

27 Mei 2014

Het einde in zicht

29 April 2014

xxxx
Karin

Op zondag 4 mei zal ik vanuit het Franse plaatsje Saint Jean Pied de Port wandelend de Pyreneeën intrekken richting Santiago de Compostela in het noordwesten van Spanje. De totale afstand is iets meer dan 800 kilometer; ik ga voor ongeveer de helft en hoop tot Leon te komen. Ik heb hier 4 weken de tijd voor en ben erg nieuwsgierig hoe het allemaal zal gaan. Ik verwacht 15 a 20 kilometer per dag te lopen, afhankelijk van waar er een slaapplaats te vinden is. Sommige etappes zullen ook langer dan 20 km zijn. Ik zal af en toe of misschien ook dagelijks verslag doen van mijn reis. Maar het kan ook zijn dat je (een tijdje) niets van me hoort omdat er ergens geen internet is of omdat ik simpelweg geen zin heb om verslag te doen. Tot later!