xxxx - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Karin Meijde - WaarBenJij.nu xxxx - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Karin Meijde - WaarBenJij.nu

xxxx

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

29 April 2014 | Nederland, Drunen

xxxx

  • 29 April 2014 - 22:35

    Paul:

    Fijne reis

  • 29 April 2014 - 22:38

    Diny:

    Lieve schat,
    Een hele fijne tocht gewenst, ik volg je.
    Succes een dikke kus van je collega Diny

  • 30 April 2014 - 06:22

    Annelies:

    Lieve schat,
    Ik zal veel aan je denken! Veel loop plezier, rust op tijd...dikke knuffel!

  • 01 Mei 2014 - 00:01

    Karin Van Der Meijde:

    Bedankt Diny en Annelies!. Dit was nog even om te oefenen met dit blog..
    Liefs en tot later xxx

  • 01 Mei 2014 - 10:47

    Annelies:

    al een beetje klaar voor je avontuur!

  • 02 Mei 2014 - 11:18

    Franka:

    ik wens je een hele bijzondere reis, geniet van alles !

  • 03 Mei 2014 - 07:25

    Muriel:

    ook via deze weg wens ik je veel mooie herinneringen, bijzondere ontmoetingen en een gezonde tocht toe!

  • 05 Mei 2014 - 12:24

    Annelies:

    heej Kaat, gaat alles naar wens, en veel lol daar in de bergen!! Dikke knuffel.... Liesje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Op zondag 4 mei zal ik vanuit het Franse plaatsje Saint Jean Pied de Port wandelend de Pyreneeën intrekken richting Santiago de Compostela in het noordwesten van Spanje. De totale afstand is iets meer dan 800 kilometer; ik ga voor ongeveer de helft en hoop tot Leon te komen. Ik heb hier 4 weken de tijd voor en ben erg nieuwsgierig hoe het allemaal zal gaan. Ik verwacht 15 a 20 kilometer per dag te lopen, afhankelijk van waar er een slaapplaats te vinden is. Sommige etappes zullen ook langer dan 20 km zijn. Ik zal af en toe of misschien ook dagelijks verslag doen van mijn reis. Maar het kan ook zijn dat je (een tijdje) niets van me hoort omdat er ergens geen internet is of omdat ik simpelweg geen zin heb om verslag te doen. Tot later!

Actief sinds 29 April 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 2513

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 31 Mei 2014

Kaat op weg naar Santiago

Landen bezocht: